kimberlyenardinnieuwzeeland.reismee.nl

voor de eerste keer zwemmen!

Hallo!

Vandaag zijn we voor de eerste keer wezen zwemmen! Het water is echt ijskoud! Maar zogauw je erin bent is het echt heerlijk! Verbrand zijn we nu ook al! Terwijl we nog niet veel zon hebben gezien!

Image and video hosting by TinyPic

Ard heeft zijn nieuwe tussendoortje gevonden! Een zacht wit puntje met zoete suiker en spikkels of hagelslag!

Image and video hosting by TinyPic

Ik had vandaag een bleu Berry Muffin! Gigantisch voor 2 dollar! (1,20€)

Image and video hosting by TinyPic

We verwennen ons zelf dus wel ! Hihi!

Tijdens het eten kwam er ook ineens een bezoeker! Mitzi is haar naam! Toen Karin thuis kwam vertelde ze dat Mitzi vroeger van haar was maar Mitzi en haar andere kat die inmiddels overleden is konden niet met elkaar dus heeft ze Mitzi weg gedaan! En nu komt ze soms nog op bezoek!

Image and video hosting by TinyPic

Ook hebben we vandaag nieuws gekregen van Greenpeace! Maandag mogen we op gesprek komen! Spannend!! Hopelijk kunnen we snel aan de gang en wat van Nieuw Zeeland zien en leuke mensen ontmoeten!

Nu gaan we lekker kip maken met een salade!:)

LiefsKimberly en Ard

mama

Nu maar hopen dat het bij Greenpeace gaat lukken.
Succes! xx

Anne Marie de Smet

Veel succes met jullie sollicitatie! En blijf smeren in die pittige zon daar, ozonlaag is dun "down under". De locals letten ook goed op, een rieten hoedje of een pet is geen overbodige luxe en denk aan het insmeren van je oorschelp, knieholtes etc. het kan heel rap gaan met verbranden.
Hier in Nederland heeft het de afgelopen dagen flink gestormd en geplensd. Alle bomen nu echt kaal. Vandaag weer een stralend winterzonnetje. Geen vergelijk met wat jullie hebben, maar wie het kleine niet eert….
lieve groet, AM