kimberlyenardinnieuwzeeland.reismee.nl

Onze eerste dagen in Devonport.

Hallo allemaal!

Ik kan jammer genoeg geen foto's meer plaatsen dus ik typ nu een lap tekst en de foto's komen dan in het foto album.

We zijn nu 2 dagen in Devonport we zitten hier in een huis waar we klusjes doen in ruil voor onze kamer. Het zijn makkelijke klusjes bijv de tuin bijhouden en vnv kook ik wat te eten.

We zitten wel op een hele mooie plaats ! Midden in het winkel centrum en op 2 min van de zee en uitzicht op de skyline van Auckland!

We zijn nu vooral aan het kijken wat we hierna willen doen want hier te lang blijven willen we niet! We hopen voor Greenpeace te kunnen werken en dan kunnen we rond trekken door Nieuw Zeeland en worden we ook nog betaald! We werken dan 6 uur op een dag en reizen van stad naar stad om donateurs te zoeken. Maar eerst nog zien aangenomen te worden!

De mensen in dit dorp zijn wel ontzettend vriendelijk en er is zelf een Nederlandse man die hier al sinds 1976 woont en dus echt bij Ard om de hoek vandaan komt. Zijn familie woont ook nog daar dus misschien zien we hem ooit nog als we in Nederland zijn!

Gister was er een kerst optocht! Raar om iedereen met een kerstmuts op te zien en de hete zon! Nu komen er slechte dagen aan met regen hebben we gehoord van Karin! Laten we hopen dat het overwaaid! Wij komen juist voor de zon! :)

Ik laat snel weer wat van ons horen!

Liefs Kimberly en Ard!