kimberlyenardinnieuwzeeland.reismee.nl

onze reis naar Auckland.

Hallo Allemaal!

Gister 4 december zijn wij vertrokken richting Nieuw Zeeland. Een reis van 40,5 uur.

Toen we aan kwamen op Schiphol kwamen we er achter dat we in Bangkok een stop hadden. Maar voor dat we weg gingen hadden we nog tijd om wat lekkers met Gert, Luck en Quinten te drinken/eten en afscheid van hun te nemen!

Rond 12 uur gingen we door de paspoort controle en zagen we het vliegtuig staan. Wat is hij groot!

Daar hebben wij nog een tijdje moeten wachten tot we door de douane konden. Toen ik al mijn spullen in bakken had gelegd kwam er een man naar me toe om te vragen of ik wilde helpen met een test om de douane hond te controleren of ze haar werk wel goed deed! Maar al te graag natuurlijk! :)

Ik moest een watje in me broekzak doen en dan gewoon door lopen maar deze speurneus rook het wel! En ging braaf langs me zitten! Het watje rook blijkbaar naar geld! Ik was onder de indruk dat zie ik Laika nog niet snel nadoen!

Onze eerste vlucht richting Bangkok duurde 11 uur. Al gauw zag ik Ard zo langs me zitten! Het is wel erg klein en echt fijn zitten kun je niet dus veel geslapen hebben we niet! Toen we in Bangkok aankwamen moesten we uitstappen om daar weer door de douane te gaan en weer in te stappen.. Maar we kwamen in een schoon vliegtuig terug dus dat is ook wel fijn!

Op dit moment zijn we in Taipei in Taiwan en vanuit hier gaan we over 2 uur weer verder richting Brisbane om daar weer een stop te hebben en dan is het nog maar een klein stukje naar Auckland.

We hebben net lekker wat gegeten want van dat vliegtuig eten werden we allebei niet lekker. En Ard is ook alvast aan het schrijven in ons reis boek!

Nou ik ga ook nog even mijn ogen dicht doen zoals Ard doet want deze stoelen liggen toch wel erg lekker!

Liefs Kimberly en Ard!

Reacties

Reacties

Sjan

Leuk Kimberley om jullie zo te volgen in jullie fantastische reis. Nog ff doorzetten en dan zijn jullie in het prachtige land. Groetjes vanuit het koude Niederau, zonder sneeuw!

bea

We gaan jullie zeker volgen, leuk idee !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!